Blogger Layouts

Mar 24, 2011

Apa nak jadi?

       Ohoi!!!!! Baru ja tinggal dua tiga hari dah penuh sawang. Syuh syuh! Hish banyak pulak lelabah. Blah cepat. Aku nak berpoya-poya ngan blog aku ni. Haha. Pi men jejauh ye lelabah. Papai! 
Fuhh! Lega sikit hari ni. Mentang2 baru lepas presentation CTU. Lenguh kena diri kat depan khalayak ramai lama2. Bukan apa, aku segan sebab tak sama tinggi ngan kengkawan aku. Tapi kan, rasa macam tak bapa nak sempurna la. Macamana pulak boleh terkeluaq loghat perak pulak? Selama ni kan aku duk kat utara. Musykil2. Ada lagi! Tetengah present kat depan, boleh pulak aku tersasul. Adoi! Kesian aku kan? Malu kejap. Apa la nak jadi ngan aku ni. Tapi takpa la. Benda yang lepas toksah duk gatai nak kenang. Buat semak kepala ja. 


Umpama diri aku yang sedang memijak memori yang memalukan. hua!







2 comments:

  1. tetibe lidah tergelincir ckp loghat utara ye.ha3

    ReplyDelete
  2. haha.tergelincir loghat perak la sis.hee :)

    ReplyDelete