Blogger Layouts

Oct 27, 2011

Terjatuh

Awat ha? Setelah sekian lama. Hati aku mula rasa terjatuh. Sebelum ni, sejak dari sekolah rendah, aku jarang dihampiri atau menghampiri kaum adam. Aku tak reti langsung nak bersembang dengan depa semua..Semuanya bermula lepas aku pindah sekolah masa form 4. Masa tu pun aku tak brapa kisah sangat dengan bebudak laki kelas aku. Mula2 masuk kelas pun aku ignore ja depa umpama dalam kelas tu semua pompuan. Aku tak reti nak tegur bebudak laki. Tapi kan, ada sorang guy ni. Dia rajin dok ajak aku menyembang. Tanya aku macam2. Aku layan nak taknak ja la kan sebab aku dapat rasakan dia ni samseng sekolah. Suka lawan cakap cikgu, buat masalah n macam2 lagi la. Bila dah agak lama aku jadi student kt sekolah tu, dia selalu dok kacau aku. Aku terperasan kejap.."eh dia ni suka kat aku ka?" haha gila perasan aku time tu.

Tapi kan, lepas habis SPM, semua bawak haluan masing2. Aku teringat jugak kat dia. Tak tau la dia ingat kat aku ke tak. Kadang2 contact n kadang2 lost jugak. Since bila ntah aku tak ingat, kami contact sampai sekarang tak berenti. Satu hari tu, dia confess feeling dia. Aku freeze kejap. Rasa tak percaya sebab selama ni, apa yang kawan2 aku kata pasal perasaan dia aku tak percaya langsung. Tapi sekarang bila tak mesej dia, rasa rindu pulak. "Hehe gatai jugak aku ni". Tapi serius, Aku tak main2. Aku tak pernah rasa macam ni dengan orang lain. Sekarang ni dia tengah bersedih. Aku pun sedih jugak sebab tak dapat buat apa2 nak hilangkan kesedihan dia. Aku harap dia banyak2 bersabar dengan dugaan yang menimpa. Bersabar la ya.. Allah S.W.T is always be by your side =)







P/s : entri ni khas untuk si dia yang aku sayang :)

No comments:

Post a Comment